tisdag 14 juni 2011

Att vara 12 åring

Efter en massa dagars tjat så bestämde jag mig för att skriva om min "Birthday" :) . Jag är ingen bloggare så jag vet inte vad jag ska skriva men jag kommer på nåt.
På min födelsedag (8/6) kände jag mig lättad faktiskt av att ha fyllt 12. Såklart fick jag schyssta presenter som: 3 färgade klockor som passar till mina chinos, pengar, StreetDance filmen (grymt bra rekommenderar den verkligen!!), klistermärken till min Mormons Bok, födelsedags kort.. Mer kommer jag inte ihåg men jag fick säkert nåt mer. Jo just det! Choklad från farmor :) Men det kändes bra att fylla 12.
(11/6) I lördags kom alla mina släktingar för att fira min födelsedag men vi gjorde inget speciellt förutom att vi åkte till Ängelholms Hembyggdspark. på vägen tog jag en massa onödiga bilder men jag hade i alla fall roligt på vägen :)




(12/6)
I söndags var det en riktigt speciell dag. Jag fick Prästadömet. Det var en känsla jag inte kan skriva ner. det kändes skönt, roligt, bra och speciellt. På sakramentet kände jag den Helige Anden.


2 kommentarer:

  1. Meget fint skrevet Ludde! Vi var så glade for at kunne fejre dig, og overvære at du fik præstedømmet!

    SvaraRadera
  2. det var ju hur bra som helst, ludde!! du kan visst blogga. fler inlägg av dig efterlyses!!! Och tack för att jag fick vara med under helgen. det var härligt. älskar dig så!!!!!

    SvaraRadera