tisdag 31 maj 2011

Vad ska man säga?

Härom veckan kom jag hem från jobbet och Ludvig frågade hur min dag hade varit. Han stod där och väntade på att jag skulle lägga märke till något och till slut kom han fram till mig och frågade om jag såg någon skillnad på hans ögon. När jag tittade efter såg jag att han hade mörkare ögonfransar. Han berättade då att en tjej i klassen hade målat mascara på honom och några andra killar i klassen. Jag småskrattade lite och insåg samtidigt att han måste vara en säker på sig själv som låter tjejerna måla ögonfransarna på honom. Jag insåg också att han har ganska långa ögonfransar.
***
When I came home from work the other week Ludvig asked how my day had been. He was standing there waiting for me to notice something and then he came to me and asked if I saw something different with his eyes. I saw that his eyelashes were darker and he told me that he and some other boys in his class let a girl put mascara on them. I laughed a little and realised that he must be shure of him self to let a girl put make up on him. I also realised that he has long eyelashes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar